Stor skillnad

Sitter och beundrar mina fina fläckbruna ben haha. Vaknade imorse och kollade på resultatet av Dove lotion jag smorde in mig med för att jag ska få lite färg .. Syns som jag har en hudsjukdom eller nå. Tror det beror på att när jag skulle skölja ur slingorna igår så fick jag vatten på bena och det rann men smorde in mer och tänkte att inte blir det nå men haha JO! Så får smörja in mer på de vitrandiga .. elin the zebra! Är faktiskt nöjd efter bara två dagar nu, man ska använda det varje dag och färg har jag allt fått ;) me like it, me like it alot. Im feeling fresch!

Sen fick jag mig ett ryck idag. Tog fram frisörsaxen och klippte håret lite, trodde jag haha. Delade håret där bak för jag vill bara klippa av där framme, tycker det är snyggt och enkelt dessutom. Började med ena sidan, Jo den längden tyckte jag om och sen tog jag den andra sidan, haha blev nog 3 centi för kort så då var det bara att ta andra sidan. Sen snyggade jag till lite vid luggen. Shit vad jag är korthårig, det blir bara kortare och kortare haha. Minns i Vindeln då jag verkligen inte ville ta bort håret och det var sååå skabbigt. Okej det nya är inte super perfekt och allt är lika, nej nej här ska det vara lite slarvigt. Men trivs så bra med kort och rufs och ojämnheter. Perfektionister är töntar.
Nu är jag allt redo för den ordentliga sommaren. Sur är jag att det ska vara kallt i skuggan och när det är "storm".



                                Före - None None

Efter
Beundrar min fina "solbränna"         och ny frillan med ful minen!



 slingorna syns inte så mkt.       Maggan hatar damsugarn, sweetheart!

Kommentarer
Postat av: jess

Va sönt med klippt! vart fint ju :D och fina slingor (det som syntes) har inte fått ngt av posten ännu :O skitpost.. hehe

2008-05-15 @ 23:46:12
URL: http://missxident.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0