Värdelöst

Jo måste bara säga om den där Dove lotion jag köpte för att få en bättre solbränna att den sög verkligen. Den var ju till ljus hudtyp som jag har men ändå så blev jag orange och fläckig och det såg bara för skabbigt ut, blev bara värre och värre för varje dag jag smorde in mig, visa ställen blev det mörkare och helmysko. Så jag skubbade bort allt inte vill jag gå omkring med en "hudsjukdom" som jag kallar det. Köp den inte, eller den kanske funkar bättre på ni än mig. Besviken så in i bomben blev jag med tanke på att jag trodde det inte skulle bli så eftersom den var till ljus hud.
Så nu får det allt bara bli vanliga solen och kanske solarium.

Om ni har tips till mig så snälla dela med er, ni kanske vet en bättre produkt! =)

Kommentarer
Postat av: Lina

Jag använder apotekets bodylotion med brunutansoleffekt, tycker den är super, blir jättefin färg utav dne, inte så stark! =)

2008-05-21 @ 16:41:07
URL: http://neithotep.blogg.se/
Postat av: Malin

Kan tipsa om Nivea body, summer beauty. Den är grym! :D

2008-05-21 @ 22:40:05
URL: http://tequilarose.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0