KÄRRING!

Nu är jag inte den lyckligaste Elin på denna jord!
Vaknade nio idag av en inte så lycklig information. Bettan ringde och sa jag hade fått ett brev från arbetsförmedlingen så hon öppnade det och tro på fan att det står att vi har inte hört av dig på ett tag och du kom inte på basinformationen som var. Då brann det av för mig, för helvete jag var ju där!!! Vi fick skriva vårat namn och pers.nr så dom skulle notera att vi hade varit där. Jävla slarveri.. Hade jag haft A-kassa eller nått sånt så hade jag blivit av med den pga dom! Så vid 12 gick jag dit och pratade med den där kärringen, eller det var inte RosMarie som höll i den där förbannade infot. Fick träffa en annan och då brann det av ännu mera. För jag har ju hittat mig ett jobb jag ska söka men det är inte här och då nämnde jag det men sa jag håller på med körkoret och har uppkörningen nästa vecka och jag kanske inte klarar den (om man tänker med mitt huvud) och då vet jag inte när jag ska göra uppkörningen igen och då vill jag inte skicka en ansökan om jag nu skulle få jobbet, och då säger den där kärringen ; Du kan väl göra uppkörningen där nere! Men för fan! Dom tycker man ska ge upp allt man håller på med för att dra på en ggn. Dom tycker allt är så enkelt! BULLSHIT!

Sen skulle jag göra ett annat ärende idag men nej då var människan inte där. Men tack för den! dom ska alltid vara där den dagen.

Men annars så har jag hadt en väldigt hälsosam dag men en massa gående, dagen kanske inte började med det bästa, jag och mormor rök ihop på morgon kvisten haha. Gick med henne ner på stan för att handla. Känns som jag har gått hela dagen. Kom hem och skulle äta, tror mormor gav mig en gammal mat. Hon är ju inte så duktig på att titta när maten går ut, och hon har typ inget lukt och smaksinne. Så här sitter jag helt mör och illamående och ska skriva ihop ett CV!

Nåja, imorgon blir det en massa rensning, eller det är väl inte säkert, men får hoppas. Behöver rensa bland alla mina saker.

Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0