LESS PÅ MITT TJAT?

får väl skriva lite snabbt innan jag ska sova, mormor ska väcka mig 7 imorrn för jag sa till henne att jag måste upp tidigt för att lägga mig tidigt imorrn för sen ska jag upp 5 på torsdag morgon för att dra till halken och vara där hela dagen. en utvecklande dag haha. fick iaf pröva på att trycka ordentligt på bromsen idag så det blev att pall nita, de var rätt så kul ändå, pröva på nå nytt, blev helt till mig att när det pulserade i bromsen tänkte jag vad fan men så skulle det visst vara annars skulle det vara nå fel. och bara för att jag är nervös över nått så ska dagarna gå fortare än fan till den dagen. redan onsdag imorgon och då blir det halkbane teori och vanlig teori. och teorin går kanon bra, har inte haft 70 rätt än men 68 ;) så det får duga, är nöjd och stolt över mig själv. och nu har mitt nya liv börjat också, andra kvällen i rad som en timmas promenad har kommit in i mitt liv haha. men det gjorde inte livet så lätt när man går förbi frasses och upptäcker pizzerian, då känns livet tungt haha. nej nu har ni fått en liten uppdate. GODNATT!

Kommentarer
Postat av: Malin

Hej tjejen! Hur är allt med dig nu för tiden? Bor du kvar i Skåne eller? :)

2008-11-05 @ 20:14:53
URL: http://youareanasshole.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0