NEW DAY

Ja vad ska man skriva om då?
Känns lite ovärt och skriva när det inte händer så mkt. Var iaf på stan idag och kollade om jag hade fått pengar och det hade jag. Så då blev det att handla lite, ska försöka att inte slösa upp dom på nå onödigt. Men det rök 1300 på en skuld som jag betalar av, skulle ha behövt dom själv men men var ju som tvungen. Så nu är man nästan fattig igen haha.

Var förbi på Inlandets också med ett tack kort. Och hon blev så glad hehe. Satt där och surrade en stund, hon vet visst vem lillebror är, så världen är liten.

Hämtade ut mitt körkort på posten igår, så overkligt det kändes, men såååå skönt :D lånade en bil igår och körde till Bratten för att hämta min post, ursch vilket otäckt före det är, halkigt och jävligt. Men bra träning.

Nej nu ska jag inte babbla så mkt, ska dra till mormor nu. Hon kommer bli överlycklig då jag kommer med pengar till henne haha.

Snart är det dags, mindre än två veckor kvar!

Hörs!

Kommentarer
Postat av: Lisse

Hej Stumpan! jag tänkte försöka ta mig till lycksele nästa vecka.. hoppas jag iaf.. ska verkligen försöka komma iväg! Vill träffa dig nu det va ju såå länge sen! Hoppas att allt är bra med dig! Kram

2008-12-04 @ 10:26:15
URL: http://lisses.blogg.se/
Postat av: Lisse

Åh va glad jag är som han träffa dig innan du drog neråt i landet!! Kom snart upp igen!! Puss!!

2008-12-12 @ 11:35:05
URL: http://lisses.blogg.se/
Postat av: jess

UPPDATERA MER FFS! ;P

2008-12-14 @ 19:52:21
URL: http://missxident.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0