NU BÖRJAR DET

Allt rullar på som vanligt, men börjar få lite panik att verkligheten börjar komma ikapp mig.
Helgen började väl inte så bra, hade en dag igår med att vara less på allt och alla, men det har börjar lossna nu. Känns bättre idag.
Blev inte så lycklig nu när jag gick ut och det snöar. Jag vill inte ha snö. Blir bara blöt och allt blir halkigt.

Fick iaf gjort en massa igår, rensade nere i källaren massa saker som skulle bort eftersom jag inte vill ha med så mkt när jag flyttar det till Bettan och Peder. Var inte så lycklig då jag insåg att jag var tvungen att packa ner nästan alla kökssaker igen haha. Hatar att packa. Så nu väntar jag på att hon ska höra av sig så jag får veta om släpet.

Körningen gick väl sådär igår, vet inte riktigt vad som har hänt, men han klämde in mig på tisdag iaf, tack och lov så det inte blir så stelt och konstigt på uppkörningen på onsdag. Han sa iaf att han tyckte jag körde sååååå sakta och att andra blir nervös. Men fan sa att jag tyckte det var halkigt. Men nu gäller det, så skärpning.

Vad mer kan jag berätta? inte så mkt faktiskt. Måste börja planera en massa iaf och det gör att jag får mig panik. Men det löser sig, det gör det alltid.

Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0