FREDAG DEN 13E?

Haha vilka två underbara kvällar jag har haft med Moa =) jag gick till Moa i måndags och var hos henne från 16.00 till 22.00 och kan säga att min käft aldrig har gått så mkt nån dag, vi pratade non stopp, och det spelade ingen roll om vi tog rökpauser så gick käften haha. 6 timmars ventilation. Men det behövdes faktiskt.
Och igår så for jag förbi henne igen. hon ville bjuda på middag, så det blev kassler med coss coss eller hur det nu stavas och en sallad med lök fetaost och melon.. MMM!
Sen gick vi för att hämta mina tröjor som hade kommit och sen hem igen för att titta en film, Taken.. fy fan vilken bra film men otäck när man vet att det händer så i verkligheten.

Nåja nu räknas bara dagarna ner, ursch så nervös jag är. Blir ingen teorilextion för mig ikväll heller. Har varit på alla. Elin har haft en seriös period!

Sen igår så fick jag reda på att Elin har fått sig en ögoninflamation, eller den är påväg. Jag ringde Bettan en dag för hon jobbar med ögon, för mitt vänsta öga har börjat rinna så jävla mkt när jag är ute, det syns som att jag gråter, men jag reagerade mest på att det började rinna då jag var inne också, då insåg jag att nått är fel, men hon trodde bara att det är en förkylning på G, men då ringde jag henne en kväll då jag gick från Moa, för det hade börjat komma massa var eller nån sorts gegga och hade så sjukt ont runt om ögat och i ögat och då sa hon jag skulle komma förbi dagen efter. Hon tittade på det men såg inget fel, fick träffa hennes gamla chef och han såg inget speciellt, men fick mig en ögon salva som jag ska ta i en vecka. Han la även in en pappersbit i mitt öga som jag sen när jag gick upptäckte hade smällt och när det rann tårar så var jag helt gul i ögat haha. Men fan vill inte ha detta nu, eller vill inte få en gråt attack då jag har uppkörningen, hur ska jag då kunna koncentrera mig. Spännande!

Nåja gick in på facebook och såg att en gammal kompis hade skrivit till mig, men det första hon skrev var ful bild, men du e allt bra mellan oss nu? och då tänkte jag att, hm vi har inte snackat på år och dar för vi hade ett enormt gräl på den tiden. Varför slänga det i mitt ansikte det första hon säger? inte för att jag bryr mig, för sånt biter inte på mig längre. Men till vilken nytta egentligen? Jag blir bara irriterad på sånt. Vad vill personen få ut av det? När jag såg det så skakade jag bara på huvudet och det blev skrattretande!

Nej hem till mormora och äta middag och sen ut och gå!

Hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0