JAG ÄR SÅÅÅÅ LYCKLIG!

Jisses vad länge sen jag skrev, har varit upptagen och det har gett sina resultat ;)

Nu ni era nyfikna filurer ska jag ta och berätta en sak för er. Ni kommer slippa mitt tjat om körkortet för att jag har KLARAT DET! I made it and I got i finally! 6 veckor tog det bara, klå det ni!

Så himla nervös jag var då jag skulle göra teorin och när jag hade gjort det på 20 min ungefär och skulle rätta det så lovar jag er att min puls gick i 100. Sen när jag tryckte och såg en grön text som det stod GODKÄNT eller vad det nu stod så föll det en sten från mina axlar och ett lyckorus fick jag till 100a! Ringde Jessica och det första jag fick höra var: Du är väl inte redan klar? haha. Jag lovar att alla som jag gick förbi glodde på mig för att jag hurrade högt!

Sen dagen efter så var det uppkörningen, när hon sa att nu ska vi kolla så styrningen fungerar och båda bromsarna fungerar, och jag vet att det var ju den inre kontrollen, men jag tittade på henne som ett frågetecken haha innan jag fattade. Sen for vi mot Umeå och då sa hon att nu ska du vända någonstanns för att vi ska tillbaka. Så den första parkeringsfickan missade jag för den var på ett konstigt ställe så då tänkte jag att det är bara att fortsätta. Och mer tur kunde jag inte ha, kom till Karonsbo och där fanns det att man kunde bara köra runt, så lycklig blev jag haha, slippa hålla på och tjorva vid en P ficka. Sen så körde vi tillbaka till Duvan och då sa hon; men du Elin, grattis! och då lovar jag er att då kom det lyckotårar, det kanske låter löjligt men det var den härligaste stunden jag har upplevt. Så mkt som jag hade fasat för denna dag men ändå längtat så blev den som jag önskade.

Så i onsdagskväll så körde jag till Bratten med en blomma, och kan säga att det var inte så roligt att köra i mörkret själv för första gången med helkassa ljus. Och kan säga att Bettan rent stuttsade fram till mig då jag kom. Så glad blev hon. Sen kom Peder hem, och såg överlycklig ut av att se mig där. Och sen fick jag mig ett presentkort på 500 spänn på Öhmans! =)
Och sen huxflux dagen efter då jag kom hem till mormora för jag hade varit på stan, så frågade hon om jag hade köpt nå, men det hade jag inte, då räkte hon fram ett kuvert och tro på fan att 500spänn där :D känns som en födelsedag eller nå, har aldrig blivit så bortskömd dessa månaderna.

Nåja nu snart så kommer det att ske en förändring, vad det är säger jag inte, vissa kommer jubla av lycka och vissa inte. Men kan säga skönt att slippa en så psykiskt störd person som går mig på nerverna!

Hörs babes

Kommentarer
Postat av: Sofie

GRATTIS så jälva bra du är !!! Kör lungt och använd bälte =) kramisarS

2008-11-22 @ 20:41:04
URL: http://sofiezz.blogg.se/
Postat av: Lisse

Grattis!! Fan duktigt gjort för mig tog det 2år.. hehe

2008-11-25 @ 22:43:44
URL: http://lisses.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0