A NEW DAY

Åh så skönt det är att vakna tidigt och känna sig utvilad och solen börjar komma fram.
Har hunnit dricka mitt morgon kaffe också.
Ska alldelens strax hoppa in i duschen för att göra mig iordning.
Måste köra till kontoret i Malmö för att hämta en till maskin eftersom jag sålde ju min igår.

Fick höra något roligt när jag ringde controllern igår, man ska ringa honom/henne när man har slut på något.
Sa att jag har inte kvar det och de och att jag kan faktiskt köra in till Malmö för det är bara 2 mil.
Då sa han att; Pratar ju alltid med skåningar och det är så roligt att prata med en riktig norrlänning för ni säger att det är BARA är si å så långt för ni är så vana att köra.
HAHA det förgyllde min kväll kan jag säga.

Förövrigt så blev jag ensamen igår kväll. Babe åkte till Ola för att dricka och notera LITE öl och sen skulle han komma hem för han tyckte ju att det är ju alla hjärtans dag men kom hem halv ett och då var ju alla hjärtans dag slut. Full som ett ägg också så nådigt skönt är det idag att vakna pigg och allert.

Men fick presenter av hans mormor och mamma. Får visa bild sen. Fint var det iaf =)

Nåja ska göra mig iordning nu och sen väntar jobb.

Tjing!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0