GRATTIS TILL MIG!

Måste bara berätta att jag har sålt en maskin idag för 28 papp och notera att det är min första dag  ;) Inte illa pinkat det haha.
Det är special pris under min första vecka. Är ni sugna så kom ner till mig.
Men den maskinen är verkligen värd dessa pengar.

Så får jag sålt en till nu på min countdown vecka så har jag vunnit en GPS! Den behöver jag verkligen nu då jag ska fara och flänga ÖVERALLT i Malmö, Svedala och massa fler ställen. Fan palla sitta med en karta och komma en timma sent.

Ingenting är omöjligt som det sägs.
Allt börjar äntligen rulla på nu och det är inte så svårt som jag trodde. Så detta ska inte vara något problem!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0