HELT OTROLIGT!

Jag måste bara ta och berätta att jag har fått såld en maskin idag också ;)
Shit, 2 maskiner på 2 dagar.
Och för att jag har varit så duktig så har jag vunnit mig en GPS.
Inte illa pinkat va?
Behöver den nu när jag ska yra omkring ÖVERALLT.

Men fick göra min andra och tredje visning själv idag, lite pirrit och nervöst och kan lova er att det var inte så enkelt
som jag trodde det var.
När jag var ute på min första visning i lördags så hade jag med min Ronja då, min mentor så jag fick ju se och lära men idag var det inte så enkelt helt SJÄLV, mkt som man ska berätta och allt måste ju flyta på och ha i rullning eller vad man ska kalla det, så det inte ser och är så bökigt! Lättare sagt än gjort kan jag lova.
Men fick ändå såld en plus ett komplett paket. Tur att man är hos dom man känner.
Sen har vi alla papper, men det ska jag inte gå in på.

Nåja, i säng med mig nu.
Ser kors och tvärs.
Upp tidigt för att köra in till kontoret i Malmö för att hämta en massa saker.

Detta är vad jag kallar fucking busy. Vet varken ut eller in haha

Natti på er!


Kommentarer
Postat av: Sofie

GRATTIS du verkaar ju vara som klippt å skuren för jobbet! kramS

2009-02-17 @ 12:45:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0