HOPPAS, ÖNSKA MIG LYCKA TILL!

Så, då var man på intervjun idag. Hittade dit direkt så det var skönt. Skulle aldrig ha vågat köra själv i Malmö, då hade jag virrat bort mig totallt.
Gick in och där ligger den största hund jag har sett på länge. Det var nog en varghund, dom är ungefär lika stora dom Grand dino (kan inte stava namnet, men ni fattar nog) Men hur fin och snäll som helst. Fick fylla i en blankett och titta på en kort film om själva jobbet. Fick mig en smärre chock då hon utländska korthåriga bruden med joggingskor från Idol kom in. Tittade först och tänkte; Fan inte kan du komma in med joggingskor och mjukisar på en intervju heller. Sen tyckte jag att jag kände igen henne och då föll palletterna ner. Men hon tror väl att alla ska känna igen henne, men trevlig var hon.
Nåja, gick in och började prata om blanketten och sen helt plötsligt frågade han om mina föräldrar vad dom jobbar med, så då berättade jag att pappa har jag ingen kontakt med och har inte träffat han och mamma är inte så stabil och då jäklar kom hans mun igång och berättade privata saker om sin familj och sig själv, så han förstod mig. Sen berättade han en massa om dom som jobbade där om privata saker.
Men han sa att 3 av 4 framgångsrika människor kommer från en icke stabil familj.
Intervjun vad väldigt rolig då han babblade en massa och han frågade inte mig så mkt. Hoppas att jag fångade deras intresse.

Så på måndag gott folk får jag veta om jag har fått jobbet ;) håll tummarna för mig.
Fan jag vill ha det jobbet, grymt kul och cash tjänar man kan jag säga! På den lönen kan jag betala alla räkningar och ändå leva flott haha.
Ni får höra lite senare vad det är för jobb eller vad om jag inte får det.
Måste få göra er lite nyfikna hehe.

Ut och äta nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0