JAG ÄLSKAR DEN!

Så, då var tatueringen numbero två avklarad och jag ÄLSKAR den, fan vad han alltid gör mig nöjd ;) mkt mkt bättre än bilden. Han såg så stolt ut då jag sa att åååh jag älskar den! Men fan så ont det gjorde. Frågade varför denna gång gör mkt ondare och då sa han att det är en annan nål, MHM det kände jag verkligen haha.
Han ville sätta den på framsidan av underarmen men då sa jag att jag ska ju fortsätta bygga på armen vars jag har den första. Sen så berättade jag om min nästa och han tyckte verkligen om att jag ska göra min choklad doppade jordgubbe, han hade då inget emot den tack och lov för det. Det såg ut som att han längtade till den dagen han ska få göra den/dom. Det blir nog två jordgubbar då.
Kan säga att jag är så lycklig över att det blev precis som jag ville ha den och den är en Elin tatuering hehe. Ni som känner mig vet vad som är jag.
Och fick höra sen när jag ville ha min rabtt angående igår att denna skulle egentligen gå på 2500 eller 2000, att jag fick denna väldigt billigt så då fick det gå. Den gick bara på 1500. Men jag hade ju kvar 600 sen förra gången så jag la bara ut 850, fick 50 spänn billigare ;) Var ju så jävla nöjd så kunde inte säga nå annat.

Min kamera är sönder så ni får vänta en stund med bilden.

Jo får inte glömma att jag ska på arbetsintevju imorgon i Malmö, önska mig lycka till!
Om jag får jobbet så kommer jag att bli som du Jessica, lura folk ;) HAHA

PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0