KROPPEN TAR STRYK MÄRKER JAG

Sju dagars stress och jobb och sena kvällar är visst något som jag inte är van vid. Det märkte jag imorse då jag vaknade av väckarn klockan sju och allt kändes inte bra i kroppen. Somnade vid 00 men vaknade flera gånger inatt. Controllern blev väl inte så lycklig på mig men va fan jag är nybörjare och försöker allt jag kan, men imorse eller inatt så sa min kropp ifrån och de blev ett resultat av en hel dag i sängen, jag är inte som de som har jobbat i några år där. Dom klarar denna stress. Jag vill inte åka ut till mina kunder helt förstörd och sliten och vet inte vad jag ska säga och kanske få en blackout, jag vill göra en så bra visning med mkt energi som möjligt så dom är nöjda och att jag inte missar något viktigt. Men den energin räcker inte till flera visningar varje dag.

Visningen tar ändå 2-5 timmar beroende på vilka man är hos. Och nu när jag är ny så tar det sin lilla stund. Dom har så konstiga tider, 10,12, 13.30, 16.45 osv. Dom tror att jag ska hinna vara på en visning i 2 timmar och innan de två timmarna är slut ska jag ha visat allt, packat ihop alla saker, bära ut dom till bilen och köra till nästa ställe. En del klarar det men icket jag.
Sen är det sjukt massa annat man ska komma ihåg, papper, gå in i databasen då jag har kommit hem för att lägga in alla referenser (namn) jag fick. Och får man 25-30 stycken så tar det tid.

Nåja har bara två visningar imorgon, eftermiddagen och kvällen och sen var jag visst ledig på tisdag. Måste få en dags vila. Men har gjort mitt schema för nästa vecka men jag kanske får ändra det för att Elin kommer inte palla det. Hinner inte äta, dricka kaffe eller vila, känns inte som mig.
Men får inte glömma att det är faktiskt ett svin roligt jobb ;) träffar så mkt härliga människor. Sen om jag har tur att jag säljer 3 maskiner denna månad och 10 nästa så har jag vunnit en resa till Las Vegas, allt betalt. Håll tummarna för mig!

Nej måste lägga mig nu, mår inte riktigt hundra.

Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0