NI SKA BARA VETA!

Varför jag inte har bloggat något är för att det har varit väldigt mkt med det nya jobbet dessa tre utbildningsdagar. Sena kvällar, stress och mkt som ska läras.
Kommer inte ha tid med detta på ett tag.
Ger en uppdate när jag har tid och ork.

Kan säga att det verkligen är fredag den 13e. Fy fan. Virrade eller var rättaresagt var tvungen att köra rakt fram när jag skulle ta den vänstra filen för jag fick inte plats i den vänstra, bilar bakom, framför och på sidorna höger och vänster så fick chansa mig fram i rusningstrafiken kl 16 mitt i Malmö. Bensinen började ta slut och massa massa mer. Den värsta fredagen på länge! Folk är så äckligt egoistiska här i trafiken, inget samspel och det kan hända vad som helst när dom kör som idioter.

Nej måste börja gå igenom massa papper och få ihop allt detta. Mkt som ska in och läras, skulle ha behövt mer tid än bara dessa tre dagar. Men har med mig en mentor från imorgon tills på onsdag så jag får se och lära och sedan blir jag helt själv.

Kanske har jag tagit ett jobb som kräver för mkt som jag inte kommer klarar av. Men det ser jag senare, får ge det en chans nu.

Hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0