OJ OJ OJ

Jisses vilken dag igår.
Skulle vara på arbetsförmedlingen kl tio och vaknade kvart i så det blev att hoppa upp ur sängen för att stressa iväg dit. Kom dit och skulle fylla i lite papper och medans så ringde det från jobbet och behövde hjälp med en tjej här i trelleborg om hennes maskin. Sen när jag kom hem så ringde en kund som jag har sålt en maskin till, jag skulle egentligen ha återbesök klockan 13 men fick bli 11 istället. Körde dit och visade henne lite mer med maskinen. Medans jag var där ringde min controller och berättade att jag skulle hoppa in istället för en annan säljare till en kund i malmö klockan 14. Så stressade hem för att slänga mig i duschen, hade en timma på mig att köra in till malmö och hitta det där stället.
Lyckades hitta tack och lov. Dom sa att det skulle vara ett par men det hade blivit ett missförstånd så det var en singel jag kom till.
Parkerade bilen och hon kom ner för jag hade ingen aning vilket det 8 vånings huset var, för det var många. Släpade alla saker upp till henne, tack och lov hade hon hiss.
Körde visningen helt själv, kände mig som en virrhöna. Men det gick bra.
Så jag var hos henne från 14 till halv sju. Körde hem och det var äckligt mkt bilar på motorvägen och det snöade såklart plus att bensinen började ta slut. My lucky dag
Kom till Trelleborg och då ringde babe för han var hungrig så hämtade upp honom och for och handlade mat. Hade inte ens hunnit äta något under dagen, druckit en halv kopp kaffe och bara rökt en cigg. Förstår inte att jag klarade av dagen.
For till hans mormor för att lämna sakerna där, packade upp dom för att kolla att allt var okej.

Ursch vilken stressig dag men jag lyckades ha humöret på topp ändå =)

Och idag är det piss väder också, snö och slask. Och igår på dagen var det ju så fint. Måste ta bussen till hans mormor. Har hål i skorna så det är inte så lockande att gå till bussen.

Nej känner mig sjukt stressad nu. Måste ringa en massa för att se om dom vill ha en visning.
Känns så tråkigt att jag har inte ens tid att läsa mina bloggar som jag gör varje dag plus att blogga själv. Så det kanske blir lite huller om buller i mitt skrivande. Men vill ju hålla er uppdaterade såklart =)

Tjing!

Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0