SNART KAN JAG KÖPA MIG EN BIL!

Måste bara berätta att JAG FICK JOBBET!
Är så överlycklig, kan en måndag starta bättre än såhär? Nej verkligen inte.
Har bara 2 arbetslösa dagar kvar och sen börjar cashen rulla in.
Får väl berätta lite om jobbet. Jag drar det kort.

Jag ska börja jobba för Aromatisk teknologi och ska börja sälja Pro Aqua, en maskin som gör ALLT för den har olika funktioner. Den renar luften i alla typ av rum, den kan skura och torka golven på samma gång. Man kan rykta hästar, putsa fönster, tvätta bilklädslar, ta bort katt/hundhår från diverse klädsel och massa mer, orkar inte rabbla upp allt. Ja ni förstår nog att jag ska bli en säljare. INTE en sån som knackar dörr utan jag får mina kunder bokade av en avdelning.

Känns ännu bättre då denna maskin är designad och gjord av en känd tysk som är en berömd designer inom bilindustrin och att han vann på Red dot design award 2007. Att detta inte är nyöppnat eller vad man ska kalla det, inget B aktigt utan detta företag verkar inte vara som TVshop utan seriöst iaf.

Så på onsdag börjar mina 3 dagars långa utbildningsdagar. 7 timmar varje dag i tre dagar om inte mindre timmar, får veta det på onsdag. Sen börjar mina "praktikdagar". Ska öva på mina nära och kära och som krydda på moset så får jag betalt för ALLA dessa dagar.
Ska dessutom ta med mig en skitig och hårig matta och bäddmadrass för att prova maskinen så jag verkligen kan se att den fungerar. Han sa det på intervjun att man vill gärna tro på produkten själv om man ska sälja den. Inte vill jag sälja en produkt som jag inte tror på.

Sen när jag börjar jobbet på allvar efter lärodagarna så ska jag få 53 besök i månaden men om jag bara har 30 en månad så har jag ändå en fast lön och ännu bättre blir det om jag får sålt maskiner så snålar dom inte på provisionen, den ger cash.

Så mina kära vänner, om ni är inresserade av denna produkt, kontaka mig. Men ni får nog spara för den är inte billig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0