ÄNDRINGAR PÅ G!

Nu är jag less på mitt utseende på bloggen. Har ju haft den såhär i evigheter. Men det är ju så krångligt att ändra allt. Olika saker som ska skrivas in och så. Fattar inte varför de som har blogg.se inte kunde göra det enklare. Utan nej man ska allt få sitta i flera timmar  och se ut som en ärthjärna utan IQ.
Så nu sitter jag här och funderar på om jag ska ge mig på detta tjafset för att se om det blir bättre.

Rätt sjukt idag att jag har bara ätit två rostade som jag slängde i mig mellan städningen för att få lite energi och sen gick det några timmar till middag och då blev det självklart donken. Men det har blivit nått konstigt med min kropp, behöver knappt äta nått och jag är ju döhungrig då jag väl äter och sen vill jag bara spy och magen blir 10kg tyngre efter bara så lite och svullen såklart, och jag äter ju sakta nu. Vet inte vad det är för fel, får väl uppsöka en doktor. Sen tycker jag mat är så dåligt nu, har tappat aptiten. Kanske är nått vinterskit. Man tappar suget för allt dessa tider.
Men kan inte kalla det vinter här nere, detta är ju höst. Okej jag tycker det är kallt men åk upp till norr under de värsta vintertider så ska ni få känna.

Nu sitter killarna och skriker och babblar i mun på varandra på de där jäkla fifat. Det är roligt då man väl börjar men fan jag pallar inte med det spelet, blir så förbannad att jag vill slänga kontrollen i teven. Men man hejdar ju sig när det gäller en för fin teve.
Samma med denna dator. Har ju lånat hans systers bärbara och den mår icket så bra nu och jag har velat misshandla ihjäl den med tanke på att den lever sitt egna lilla liv. MEN det är ju inte min.
Vänta bara tills jag har köpt mig en egen, tur dom inte är så dyra nuförtiden men då fick jag en kommentar igår av babe att Du kommer lägga alla dina pengar på tatueringar. Men NEJ jag kommer behöva en egen dator då hans syster kommer hem från jorden runt resan om några månader. Kommer känna mig naken utan en.

Oj vad jag babblar. Får väl göra annat nu.

Snart är det måndag ;) och då kommer jag vara lycklig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0