ÄNTLIGEN!

Jo jag berättade ju att jag fick en tatuering av Micke i julklapp. Så igår bestämde jag mig för att gå dit och boka tid. Han frågade när jag ville ha tid och då sa jag att så fort som möjligt, och det kan vi kalla det. Fick dagen efter klockan 12.
Så idag (igår eftersom klockan är efter 00 nu) gick jag dit och jag ville göra en pussmun med lite anorlunda stjärnor runt omkring (inte dessa stjärnor som alla andra har då) på handleden.
Men när jag kom dit så sa han att han hade suttit och skissat på den och det skulle verkligen inte bli bra, han tycker dom är grymt svåra och anorlunda att göra. Okej tänkte jag och gav han en bild som jag hade på telen. Och den blev kanon bra.

När jag satt mig i stolen tänkte jag att fan! Sen när han körde ner nålen så fan åh! Det kändes som att det var någon som drog rakblad i en. Så efter 10min så satt jag och skaka haha. Både pga att jag frös och att det gjorde ont. Min smärttröskel är inte hög. Men sen så var det inte så farligt, fick gåshud i huvudet och kroppen. Och det var som kul att ge han fria händer på detaljer. Raka och fina linjer blev det. Har sett endel som har skakiga linjer så då kan jag vara nöjd nu hehe. Konturerna gjorde fan mer ont än ifyllningen.

Så nu har jag 600spänn kvar och då har jag bestämt mig för att bygga uppåt på armen med körsbär och bakelser och massa annat smått och gått. Har äntligen hittat min stil på tatueringar och det är så skönt.

Och nu har han ju sett vad jag vill ha för stuk på dom så då får han fria händer och skissa ihop nått :)

Nej, natti natti.

Ps, inte lika blek som på bilden.


Kommentarer
Postat av: Theres

Den är så du!

2009-01-09 @ 16:48:19
URL: http://bubbisan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0