INTE SÅ SUGEN PÅ DETTA, MEN DET FÅR GÅ!

Har inte så stort blogg sug nu, men har mina orsaker.
Kan väl ge en liten update.
Var ute i lördags iaf. Först hos Askelin och sen begav vi oss till bowlingen. Men jag bowlade inte, har mig en inflamation i foten som börjar övergå till hela vaden sen en vecka tillbaks så hade inte så mkt sug för bowlingen. Fick inflamationen sen jag red, överansträngde min fot och jaa det är inte så skönt. Har iaf fått mig medicin. Nåja efter bowlingen så blev det lyktorna, fick mig öl men av nån anledning så var det någon som drack upp dom hela tiden för jag sprang ut och rökte hela tiden, nådigt sur blev jag. Men det var ju massa trevligt folk som förgyllde min surhet iaf. Men fick mig då en fylla i slutet iaf. Sen vid två då dom stängde så skulle vi visst fara på någon efterfest så ja där satt vi till 9o på morgonen tills vi var så sjukt trötta att det blev att traska 20 min hem, trött och kall så däckade jag fort som fan i sängen efter jag hade klämt i mig en halv pizza och spillt massa sallad på golvet också haha. Sen var det sängen hela söndagen, klev bara upp en gång för att käka. Känner mig inte så pigg än heller efter den kvällen.

Aja såg idag att jag hade fått min julklapp av Bettan och Peder, 500 spänn så det tacka jag för :) tänkte att vad ska jag köpa för dom? men då kom jag ju på att om jag är smart så lägger jag det på tatueringen istället! Så nu har jag 1100 att gadda mig för. Ska skriva ut bilderna någon dag och gå ner och höra med honom vad båda kommer gå på eftersom att den första gick ju bara på 900 och den är större än den ena jag ska göra. Men vi får se. Ska köra mina 2 på samma dag hade jag tänkt, förhoppningsvis går det för dom kanske bara tar 1 o en halv timma. Min första tog ju bara 30 minutos så nog fan ska det gå ;) I hope, I hope.

Nej fan, varit vaken för länge, trött as hell.

Natti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0