JAG BLIR BARA SÅ ARG. SÅ JOBBIGT!

Jag hatar verkligen att vara laktosintolerant, eller det börjar gå över till mjölkallergi nu har jag märkt. Det som jag inte var lika känslig mot förut har jag börjat bli för känslig mot. Jag behöver bara äta en skiva ost så börjar min mage leva fan och blir uppblåst och det krampar i hela magen. Och nu har det börjat bli så att jag börjar må illa av för mkt som har med mjölk att göra eller jag behöver bara ta super lite. Inte så konstigt att det har blivit värre då jag inte kan hålla mig ifrån mjölkprodukter. Mat och allt blir ju så mkt mkt godare.
Men sen har jag märkt att det är mjölk i de mesta som jag handlar, och sen så vill jag börja ersätta lunchen mot sån där dryck istället så självklart skulle det vara allt möjligt mjölk i det. Och jag vill ju dricka det också för det är en massa vitaminer och ja sånt min kropp saknar som järn osv.

Nej slut tjatat om mjölk haha.

Nåja igår så åkte vi till Bulltofta och handlade 8 kg kött för bara 420kr, så nu ska vi laga massa god mat.

Och imorrn så ska jag beställa min tid till the tattoo ;)

Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0