OOOHLALA ME LIKE IT ALOT!

Då var det dags att sitta här igen. Killarna spelar Fifa så då passar jag på att googla efter lite tattoos.
Har hittat mig min bakelse som jag ska ha iaf. Blev helt förälskad i den. Lite ändringar kommer det att bli, stjärnor eller nått annat istället för dessa hjärtan, och körsbäret ska ändras också. Men färgerna är helt underbara. Sen kom jag på en till, ska ha en jordgubbe som är doppad i choklad. Och sen blir det en slickepinne också, ska ha mitt eget lilla tema på armen ;) som han sa att vi kan bygga hur mkt som helst på din arm. Yeeeah go for it. Åååh vill göra det nu. Kommer vilja äta min arm sen haha. Så skönt när man vet vad man vill ha iaf.

 


Och jag älskar verkligen Kat Von D och Pixie. Grymt snygga och underbara personligheter. Ibland blir man bara så avis. Älskar stjärnorna Kat har på sidan av ansiktet och Pixies bakelser på revbena och hennes färgglada piercingar i kinderna och läppen.

 

 

Nej spela lite poker nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0