IBLAND KÄNNER MAN BARA SÅ!

Jisses vad datorn nu gick så mkt mkt bättre efter ett program jag körde, den tog nog bort nått eller några virus och massa skit, så nu går det så fort att jag knappt hinner blinka.
Vill gärna ha en fungerande dator medans killarna spelar FIFA. Det brukar ta ett ex antal timmar innan dom är klar. Jag och Curre brukade mest sitta och sucka haha.
Men känner att det är avslappnande att blogga när man har tid.
Sen ville Hasse se vilken tattoo jag ska göra, så då visade jag och då kläcker ägghuvet ur sig att; Men du kan ju inte blanda en bakelse och döskalle! Det passar ju inte ihop.
Hallå det kan jag visst. Tänk för att det passar visst. Nåja är jag nöjd så skiter jag i resten, thats it! ;)

Jag lämnade iaf bilden kvar där nere så han kan skissa till den. Sen ska jag en halv timma innan han kör nålen i mig diskutera bilden om jag är nöjd med det han har ändrat. Men det är jävligt nice att en person som kan och vet säger rakt ut till mig vad jag ska ha och inte ha, vad som inte passar osv. Säger han att det kommer se skit ut så är det ju självklart att han får göra precis som han vill. Dom är ju rättaresagt konstnärer.

Så vad har jag mer gjort? Läst min radda bloggar, har ju ett ex antal att gå igenom varje dag. Men det är ju ett nöje och det förgyller min dag förutom när man kommer till några bloggar vars det kan stå, åååååh dutten vad jag saknar dig och bla bla bla! Haha vissa inlägg är ju bara så onödiga.
Har insett också att de flesta på min lista har barn eller väntar barn.
Som babe sa ikväll att; Hur många utav dom du har på blogglistan har eller väntar inte barn? Sen smålog han och som skaka lite på huvudet.
Haha han känner ibland som jag.

Okej sorry ska inte klaga nu, jag ska ju ha barn en gång i tiden och då lär jag bli precis likadan men snäppet mindre kanske ;) Självklart så tickar min klocka varje dag, men måste tänka snäppet längre än min nästa att det går inte nu. Självklart skulle det vara så mysigt att ha en kopia av mig.
Men det är väldigt skönt att ha flyttat från Lycksele kan jag lova. Det är fler barnvagnar än bilar och de bara flyger ut ungar kors och tvärs och nu börjas det med att en unge räcker inte utan två ska det vara. Sen kan vi inte vänta 5 år utan vi kör med att vi har varit tillsammans nu i ett halvår eller mer och jag vill leva tillsammans med han resten av mitt liv. Hallå! Man känner knappt människan efter så kort tid. Oj vad arg jag blev nu men jag har mina orsaker och anledningar att bli det. Ska inte skälla nu, alla är vi olika. Men 50 procent av alla som skaffar barn tidigt tillsammans med någon blir alltid ensamma i slutet för att det funkade inte mellan dom.

Nu märks det att elin har lite att göra och vissa saker kommer då ur sig som man stör sig på. Ska nog lägga ner detta innan det blir ett för lång inlägg om saker man känner ÅH!
Men detta är ju min blogg och då skriver jag så.

HÖRS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0