I BRIST PÅ ANNAT

Ta fram mobilen och gör detta!

HAR DU PUSSAT NUMMER 8?
Azhar, nej nej.
VAD HAR DU FÖR RELATION MED NUMMER 20?
Det är ju Flugan (Elin), känner henne genom go Currish.
NÄR SKA DU TRÄFFA NUMMER 30?
Jacob? det lär nog bli om trettio år haha.
ÄR NUMMER 15 SÖT?
Dahlén, det beror på!
VAD VAR DITT FÖRSTA INTRYCK PÅ NUMMER 43?
Lollo. Peters brud. Stört skön brud :)
HUR TRÄFFADE DU NUMMER 9?
Bettan. Jadu det var för 10, 11 år sen, mitt gamla hem och "föräldrar"
NÄR SKA DU TRÄFFA NUMMER 14 NÄSTA GÅNG?
Curre. När hon och Hasse kommer på en kaffe ;)
ÄR DU NÄRA VÄN MED NUMMER 28?
Min käre Mickes mormor Inger. Ja det kan man verkligen säga att vi är haha.
KÄNNER DU NUMMER 1?
Alexander, jo han känner jag rätt så väl.
SKULLE DU KUNNA GE NUMMER 50 EN KRAM?
Ett stort JA! Min älsklings mormor ju!
HAR DU KYSST NUMMER 7?
Askelin, Nej nej!
HAR DU TRÄFFAT NUMMER 10 I VECKAN?
Britt-Marie, Nej, det var nog flera år sen sist.
ÄLSKAR DU NUMMER 12?
CSN? oohja vad jag älskar dom haha
ÄR NUMMER 11 EN SÖTNOS?
Krille, självklart är han det.
ÄR NUMMER 15 NUMRET TILL DIN BÄSTA VÄN?
Dany, aldrig bästa vän, hatobjekt haha. Nej skämt och sido, han är en rolig prick.
HAR NUMMER 16 GÅTT I SAMMA KLASS SOM DU?
Ekbäck, inte samma klass, men samma skola. Folkhög i Vindeln.
BRUKAR DU HÄNGA MED NUMMER 19?
Erika, nej inte det.
ÄR NUMMER 20 BRA?
Flugan igen, hon är nästan för bra ;)
GILLAR DU NUMMER 26?
Indrani, mja.
VET DU OM 31 HAR ETT FÖRHÅLLANDE?
Jacobs nummer två. Han har väl Sofia fort?
NÄR TRÄFFADE DU NUMMER 40 SENAST?
Lilla Laila, träffade henne när jag var hemma i höst i norr.

Vad har du för bakrund? Svart med två körsbär på.
Ringsignal? Guru josh project - Infinity
Hur mycket batteri har du kvar? Fullt såklart.

Vem ringde du senast? Kungen ( Min skäggiga gubbe) haha

Vem ringde dig senast? Samma

Vad står det i ditt 5:e mottagna sms? Kollar på film å bara tar de lugnt, har vatt bakis hela dan :)
Vem skickade ditt 12:e sms? Halebop haha
Vad står det i ditt 8:e mottagna sms? Gott nytt år önskar jag å bosse
Vad står det i ditt 32:a skickade sms? Ett sms av halebop om internet i mobilen.
Vad står det i ditt första skickade sms? Jag såg dig nyss med Taison ;)
Vad står det i ditt 26:e skickade sms? Står inget, ett bildmedelande.
Vem är på 13:e plats i din telefonbok? Curre
Vem är på 4:e plats i din telefonbok? Anna E
Vad har du för kontakter som börjar på M? Malmöaviation, Mami, Maria Frank, Maria Inlandets, Martin umg, Maryly, Mormor, My, Myran.

Hur många sms har du skickat sammanlagt? Om jag visste.
Vad står det i dina påminnelser? Nada

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0