VILKA PROBLEM MAN HAR ÄNDÅ!

Nu seriöst måste jag börja ställa om dygnet, detta går inte. Är uppe hela nätterna, har kommit in i en konstig dygnsrytm. Har väl ärvt det av morsan eftersom hon älskar också att vara uppe om nätterna och stöka på. Tycker dagarna är så tråkiga och nätterna så mysiga.

Iaf så har jag fixat naglarna. Köpte på maxi ett kit så man kan bygga själv. Att man limmar fast en tipp och sen gele och jaa ni vet säkert. Blir faktiskt snyggare än vanliga lösnaglar. Tänkte mina ska få vila och bli starkare under tiden. Och dessa håller mkt bättre. Men det tog säkert tre timmar. Men älskar verkligen att pyssla med sånt eller allt som har med utseende att göra. Mitt intresse. Man sitter och pillar och tänker, en mysstund för sig själv.

Ja och idag så blev jag lite besviken när jag tittade noga på tatueringen. Igår när jag skulle ta bort plasten och lufta den så var den helt geggig och det följde med färg, men då tänkte jag att det måste vara det som ska bort. Men imorse var det samma sak igen fast nu har typ färg försvunnit på några ställen, spetsarna på ögonfransarna och i rosetten och lite till. Jag har inte slarvat eller nått. Men han sa att färgerna kommer se väldigt skumma ut i början, det kan ta en månad innan den är färdigläkt eller vad man ska kalla det. Hatar att vänta. Men lite konstigt att så mkt färg försvinner. Vet inte om jag vågar ha plast nu när jag ska sova.



Och imorgon blir det tvätt och städ. Weey vilken höjdar lördag.

Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0