DET VAR DE!

Får väl ta och berätta att jag har slutat på jobbet, varför jag gjorde det är min ensak, vissa vet varför. Skulle bara bli drygt och berätta, blir nog flera A4as känns det som.
Men det känns då bra och det är huvudsaken. Är en erfarenhet rikare. Måste tänka längre än näsan ibland. När jag har pratat med Micke, hans mormor och hans mamma om det så förstår dom.
En del skulle nog reagera att varför gjorde du det, det var ju ett jobb. Okej tyck det men ta reda på fakta först innan du uttrycker dig. Nån måtta får det vara.

Nåja, om 8 timmar ska jag vara hos arbetsförmedlingen, ska in i jobbgarantin igen så jag får mig lite pengar varje månad så man kan betala hyra osv. Om jag inte kan handla kläder eller så skiter jag i, bara jag har mat och en underbar säng med en mysig karl i så skiter jag i resten ;)

Oj snackade med Törner idag, år och dar sen sist, blev lite chockad. Vilka tider vi hade på den tiden haha.

Nej några timmars sömn skulle inte vara helt fel nu.

NATTI!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0