SÅ ÄCKLIGT!

Var hos AF och skrev in mig igen. På måndag ska det vara en träff där om ett jobb på ett café. Arbetsgivaren kommer dit så det är perfekt tillfälle att visa upp sig, eller vad man ska kalla det. Har fyra jobb jag ska söka nu. Lokalvårdare och personlig assistent. Håll tummarna för mig.

Har iaf städat nu igen, lånade Mickes mormors Pro aqua, hon köpte en av mig under min countdown och kan säga att det är den bästa städmaskin som uppfunnits, jag älskar den. Jag ska köpa en då jag är rik haha. Helst sjukt vad en vanlig dammsugare lämnar efter sig och vad den blåser ut fast man tror att allt stannar där inne, men icket. Det vi dammsuger upp kommer ut igen. Sen sanerade jag sängen igen med mattpiskan som man kan ta på mattor också. Körde på mattorna också, dom blev som nya nu! Kan säga att det vi sover i är inte så jävla trevligt, man måste se det för att förstå hur ÄCKLIGT det är. Jag trodde jag skulle spy då jag öppnade den och såg vad som var i vattnet. Gott folk vi sover i KVALSTERBAJS och RUTTET KVALSTERBAJS. Okej man kan frysa sina kuddar och täcken för att döda de äckliga djuren men BAJSET är fortfarande kvar.

Nej slut äcklat nu.

Ska om en timma köra in Inger som hans mormor heter till Malmö, hon ska visst spela canasta eller vad det nu heter. Spännande sen då jag ska köra hem, får se om jag hittar. Tur att jag har min GPS ;) för ska ju hämta henne sen också.

Händer inte så mkt mer idag tror jag, eller man vet ju aldrig.

TJING!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0